Гімназія №318

Ласкаво просимо до Гімназії «Міленіум» №318 І-ІІІ ступенів м. Києва

Інформація про Гімназію«Міленіум» №318 м. Києва

1995 рік – побудована середня загальноосвітня школа № 318 м. Києва за допомогою іноземних фірм.

1999-2010 рік – на базі середньої загальноосвітньої школи створена «Авторська експериментальна школа «Міленіум» з розвитку творчого потенціалу дитини.

2004-2005 навчальний рік – школа пройшла атестацію на «відмінно» (Наказ Головного управління освіти і науки м. Києва від 25.10.2004р.) № 275 «Про рейтинг загальноосвітніх закладів міста Києва» у 2003 році школу визнано одним із кращих загальноосвітніх закладів міста Києва серед загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв.

2004 р. – навчальний заклад отримав статус спеціалізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови з першого класу.

2006 р. – спеціалізована школа № 318 визнана кращим загальноосвітнім закладом Солом’янського району міста Києва.

З 2009 р. – школі надано статус гімназії.


Гімназія співпрацює з ДНЗ № 63 і СШДС «Золотий ключик»

Гімназія «Міленіум» № 318 м. Києва є загальноосвітнім закладом І – ІІІ ступенів із поглибленим вивченням окремих предметів відповідно до профілю:

  • іноземна філологія;
  • економічний.

Структура гімназії складається зі ступенів:

І ступінь – 1-4 класи початкової школи з поглибленим вивченням англійської мови;
ІІ ступінь – 5-9 класи, основна школа;
ІІІ ступінь – 10-11 класи, старша школа.

У гімназії навчається 1204 учнів (38 класів). За останні роки кількість учнів збільшується за рахунок введення в експлуатацію нових житлових будинків у мікрорайоні. Середня наповнюваність класів - 32 учні, що говорить про стабільний попит на освітні послуги гімназії.

Перші класи комплектуються згідно з мікрорайоном гімназії. Формування 5-х та 10-х класів здійснюється відповідно до профілю навчання.

Гімназія реалізує базову та гімназійну освітню програми, програми поглибленого та профільного навчання. Гімназійні класи створюються при переході дітей в основну школу.

 

Освітній процес

Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є робочий навчальний план, який складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених МОН України, із конкретизацією варіативної частини й визначення профілю навчання. Логіка його побудови відображає основні завдання й цілі, які стоять перед сучасною школою – вільний гармонійний розвиток особистості, здатної та готової до інтелектуальної праці й самовдосконалення протягом життя, - і дозволяє здійснити повноцінну загальноосвітню підготовку учнів відповідно до вимог сьогодення.

Специфічною особливістю освітнього процесу є здобуття якісної освіти. Моделі освітнього процесу будуються для кожної паралелі й класу на основі багатокомпонентного, варіативного змісту освіти, вікових індивідуально-особистісних норм розвитку учнів, застосування особистісно зорієнтованих педагогічних технологій: розвивального навчання; технології формування творчої особистості, проектної технології, комп’ютерної підтримки навчання, діагностичних і стимулюючих форм самоконтролю, взаємоконтролю. Оцінюються досягнення учнів у різних видах навчальної діяльності та саморозвитку.

Структура навчального року за семестрами та тривалість канікул регламентується Законом України «Про загальну середню освіту» та встановлюється у гімназії в межах часу, передбаченого навчальним планом.

1 – 11 класи гімназії працюють у режимі 5-денного робочого тижня.

Освітній процес у гімназії регламентується розкладом уроків. Щоденна кількість і відповідність навчальних занять визначається розкладом уроків, який складається на кожний семестр, погоджується профспілковою радою та затверджується директором.

 

Тема, над якою працює гімназія:
«Розвиток особистості через творчість»

Пріоритетні напрямки роботи:

  • 2015-2016– «Формування соціальної спрямованості особистості через творчість»;
  • 2016-2017– «Розвиток особистості засобами мистецтва»;
  • 2017-2018– «Формування особистості учнів в умовах системних змін»;
  • 2018-2019– «Розвиток здібностей дитини як пріоритетне завдання гімназії»;
  • 2019-2020– «Формування у дітей гуманності в ході навчально-виховного процесу».

 

Профільна освіта

10-і, 11-і класи навчаються за такими профілями: іноземна філологія (англійська, німецька, французька мови, іспанська); економічний профіль (географія/економіка).

 

Участь у всеукраїнських предметних олімпіадах та конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт малої академії наук

 

2015-2016 навчальний рік:

124 учні – переможці ІІ (районного) етапу учнівських олімпіад з навчальних предметів, 11 призових місць – на ІІІ (міському) етапі;

26 учнів – призери І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу науково-дослідницьких робіт МАН , на ІІ (міському) етапі – 4 учні.

 

2016-2017 навчальний рік:

122 учні – переможці ІІ (районного) етапу учнівських олімпіад з навчальних предметів, 30 призових місць – на ІІІ (міському) етапі;

16 учнів – призери І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу науково-дослідницьких робіт МАН , на ІІ (міському) етапі – 4 учні.

 

2017-2018 навчальний рік:

132 учні – переможці ІІ (районного) етапу учнівських олімпіад з навчальних предметів, 29 призових місць – на ІІІ (міському) етапі;

26 учнів – призери І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу науково-дослідницьких робіт МАН , на ІІ (міському) етапі – 8 учнів.

 

Участь у проектах 

2006-2008 – Міжнародний проект «Діалог держав - діалог культур» (Україна-США);

2008-2010 – Міжнародний науково-дослідницький проект «Здоров'я та просвітницька діяльність щодо охорони здоров'я» (Україна-Білорусь-Голландія);

2011-2013 – «Україна та Німеччина у І та ІІ світових війнах» (гімназія «Міленіум» № 318 – гімназія м. Люхів, Німеччина);

2013-2014 – Національний проект «Відкритий світ» щодо створення інформаційно-комунікаційної (4G) освітньої мережі національного рівня;

2014-2015 – Проект «Не продавайся!», спрямований на інформування дітей та молоді щодо проблеми торгівлі людьми, зокрема дітьми, під керівництвом МГО «Школа Рівних Можливостей»;

2014-2015 – Проект «Енергоефективні школи» під керівництвом компанії ДТЕК;

2014-2015 – Проект «Навчання та налагодження антидискримінаційних зв’язків українських недержавних організацій» під керівництвом Фонду «Добра Воля» (Краків) у рамках Польсько-Канадської Програми Підтримки Демократії.

 

Педагогічний колектив гімназії:

  • організатори Методичного форуму «Адаптація дітей до навчання в колективі – запорука життєвого успіху (для практичних психологів ЗНЗ);
  • організатори семінару-практикуму «Упровадження дистанційної освіти. Робота з планшетами» (для вчителів біології району);
  • переможці районного етапу Чемпіонату Києва з сімейного спорту;
  • переможці районного етапу патріотичного вишколу-гри «Козак-Квест»;
  • реалізація соціальних проектів учнівського самоврядування «Україна єдина», «Воїну АТО», «Допомога дітям сходу».